Isabel

Home sweeeet home!

Kategori: Heminredning/Trädgård

Guud vad jag älskar ordning och reda, snyggt, prydligt.. Och hemtrevligt!
Älskling har med damsugaren i högsta hugg städat och fixat hela dagen medan jag sovit, eller jag har vaknat x antal gånger när han bökat runt i huset.. Men det gör ingenting för vad går upp mot ett fräscht och snyggt hem!!!
Jag känner direkt skillnad på mitt humör, och mår mycket bättre! Men det är väl inget nytt att det är så.

Tänkte visa lite nya grejer jag beställt från H&M för ett tag sen och som jag, lagom till kvällens gäster lagt fram lite snyggt. För det är nämligen gästrummet (som ni vet att jag sakta men säkert håller på att fixa till) som fick sig ett litet lyft.

Vitt, fluffigt och rosa är temat! Himmelsängen (som jag tänkte mecka ihop helt själv så småningom) och lite små pill saknas bara. Sen ska jag bo här i sommar när det är alldeles för hett i vårat sovrum när solen ligger på hela dagen. Ganska jobbigt när man jobbar på nätterna och måste sova.

Stentvättade Linne fodral med tillhörande kuddar och söta hjärtkuddar.








Ett hett tips och som jag själv börjat med nu till våren är att köpa hem färska väldoftande blommor.. Är faktiskt inte så dyrt och inte alls jobbigt heller! Dom håller ganska länge också. Grym grym grym investering! Hela hemmet blev helt plötsligt mycket lyxigare.. mmm I love!!!




Nu kom gästerna.. i en Camaro..?

Trevlig helg på er!!! Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: