Isabel

No Nails!

Kategori: Naglar

Ja ni ser rätt! Jag har tagit bort naglarna och kör för tillfället på mina egna superkorta naglar. En liten pause så här i knapriga tider..! Och ne det har inte med mitt shoppingberoende att göra (även om jag kanske borde lugna ner mig på den fronten), det beror på att andra människor inte betalar de jobb de fått utfört, och i det här fallet av OSS!
Men av kriser blir man bara starkare eller vad säger man!? Så vi kämpar oss just nu upp igen sakta men säkert..Och förhoppningsvis har vi lärt oss nått!


Fick tips om dessa ur snygga fransar, passar mig med täta ögon perfekt (ska visa er nån dag)! Nagellacket är bara för underbart, SOMMAR!

Såå.. medans ni shoppar snygga skor och söta klänningar shoppar Jag.... föda för lönen haha!



Kramar Isabel

Kommentarer

  • Carro säger:

    Trist att folk inte kan betala i tid.. =/

    2010-05-27 | 13:26:10
    Bloggadress: http://trettiopluslitetill.blogspot.com
  • Jessica. säger:

    Vad gör ni (Björn?) för jobb? Vi behöver få taket fixat... Och vi brukar betala för oss... ;o)



    Vill påminna om Sveriges Rikes Lag om ni blivit blåsta. Den gäller ju liksom i det här landet... Lämna in en stämningsansökan, vetja! ;o)



    Det där köttet såg bra läskigt ut, alltså... Föredrar nog djuren levande, jag.

    2010-05-27 | 14:50:10
  • isabel säger:

    Blåsta och blåsta, de hade helt enkelt inga pengar. Vi skickade det vidare till kronofogden men verkar inte som vi får ett öre då dem gick i konkurs =0/. Va ett stort jobb han gjorde för en bygg firma.



    Så d verkar inte bättre än att gå vidare..



    He he ja bara att säga till så kan jag fråga B om han har tid till ert tak =0).



    2010-05-28 | 01:04:38
    Bloggadress: http://ladyisabel.blogg.se/
  • Jessica. säger:

    Ja, vid konkurs är det ju kö efter pengar, helt enkelt. Så då kanske ni inte hade mycket att hämta där. Ja, vi har lite småpyssel med taket som är för litet för en byggfirma, surt nog. De tar inte så små jobb, säger de. Typ "Återkom då ni ska lägga om taket..." ;o)



    Jag hör av mig någon dag, har en sluttenta i juridik som väntar nu om några dagar...

    2010-05-28 | 07:29:30

Kommentera inlägget här: