Isabel

Skit piss .... dag!

Kategori: ---> Isabel <---

I skitvädret åkte jag in till stan för att göra ett litet (egentligen helt onödigt så här i efterhand) ärende.
2,5 timmars bilfärd sammanlagt, fram o tillbaka då och endast en kvarts besök mitt på Östermalm. Bilen som jag tydligen parkerat för nära en korsning var utsmyckad med en fin parkerings bot på 900:- när jag kom tillbaka.
Hade tänkt hitta på nått när jag ändå var i krokarna, men insåg snabbt att det var bäst att åka hem, innan det händer nått mer skit. Såna här dagar är det bäst att hålla sig inne..


Man kan inte alltid ha bra dagar.. Blir dessutom jätte trött o konstig i huvudet av det här vädret!


Kramar Isabel

Kommentarer

  • Jane säger:

    Stackare! Jag har i veckan fått erfara att det kostar 500kr att glömma ställa in P-skivan på rätt tid. Livet är hårt!

    2010-10-08 | 11:12:55
    Bloggadress: http://hellevi.blogg.se/
  • Isabel säger:

    Jo det har man ju oxå fått lära sig.. Usch va de tjänar pengar på p-böter!

    2010-10-09 | 03:27:26

Kommentera inlägget här: