Isabel

skype!

Kategori: Allmänt

Ni kanske märker att jag varit ledig ganska länge.. genom min frånvaro. Nästan en hel veckas ledigehet till och med! Har inte ens visat er mina senaste inköp, vilket jag brukar tycka är kul.. Men imorn sätter jag igång igen o jobbar för fulla muggar, då kanske jag visar er allt fint =0).

Även om jag gillar att vara själv så kan det lätt kännas lite tomt efter så många dagar helt själv om dagarna. Så den här eftermiddagen har jag snackat med Honey på Skype, vilket är helt nytt för mig.. Men fan va kul, känns som man är hemma hos varann =0)!





Nu kom äntligen älskling hem, han jobbar dygnet runt nuförtiden.. nästan iallafall!

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Jessica. säger:

    Vad jobbar B med nu? Inte jobba så mycket, hälsa honom det! ;o)

    2010-10-27 | 07:55:18
  • Isabel säger:

    Han jobbar mest med bygg i sthlm o runt om.. Han måste ju jobba igen de han blev blåst på så det går inte att slappa här inte.

    2010-10-28 | 01:59:29
  • Jessica. säger:

    Oj, ja visst f*n. Det hade jag glömt! Men en kompis man fick hjärtattack nyligen, endast 40 år gammal. Han hade jobbat för mycket, stress. =( Detta trots god kondition, han är skidåkare/tränare. Han klarade sig alltså, men har man en gång fått en hjärtinfarkt är risken jättestor att man åker dit igen... =/

    2010-10-28 | 07:12:44
  • Isabel säger:

    Ja det händer lite här o var.. Stress är farligt, mammas kusin dog innan han fyllt 50 på rullbandet på gymmet, bara föll ihop. En annan bekant var i typ samma ålder o hade känningar i bröstet/hjärtat, ringde ambulans... Han pratar dock fortfarande med en kund i telefonen när han ska sätta sig i ambulansen. Snacka om att inte kunna släppa jobbet.. Det blev hans död.



    Så visst ska man tänka efter en gång till.

    2010-10-29 | 02:28:58
    Bloggadress: http://ladyisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: