Isabel

egen nagelstudio =0D

Kategori: Naglar

Gjorde om en liten del av gästrummet till min alldeles egna nagelfixar plats. Så jäkla kul, satt 4 timmar eller nått igår och gjorde mina första helt egna riktiga gelé naglar. Så många år som jag gått hos andra borde jag faktiskt kunna det här väldigt bra.. och det gjorde jag, enligt mig själv =0).







Gelé kitet innehöll: 4 olika Geléer, topcoat, rosa UV lampa, tippar o mallar, fil, gelé pensel, tång, glitter o strass dekorationer. Köpte det på Tradera och har rest ända från Hong Kong!
Billigt och över förväntan bra, lätt att använda också!

Det jag betalade för det här nagelsetet kostar knappt två gånger att gå och fixa dem på salong.
Har räknat ut att jag lägger ut ca 10 000-13 000/år på salongsnaglar.. Jag började i gymnasiet nån gång.. blir en del stålar!

Oj vilken ekonom jag blivit!! Vad jag kommer spara pengar =0), å anda sidan går jag aldrig till frisören vilket jag faktiskt tänkte börja göra istället!


Gelé på tånaglarna så går inte nagellacket bort på läääänge..


Kram på er!

Kommentarer

  • Malin säger:

    Hejsan..

    vart har du köpt alla nagelgrejer någonstans. Jag vill också göra en egen "studio"

    2010-09-06 | 13:07:21
  • Isabel säger:

    Hej Malin!

    Jag beställde de här kitet med lampa, gelé och en massa tillbehör från tradera. Sök på uv lampa, hittade tyvärr inte samma kit som jag beställde nu men håll utkik!!!

    2010-09-07 | 00:20:27

Kommentera inlägget här: