Isabel

Middag & Pole Art 2010

Kategori: Festligheter

I lördags träffade jag upp Carro (min poledance elev), hennes syster Madde och William för att äta middag innan Pole Art 2010 föreställningen på Södra Teatern.





haha de hade nån oktoberfest på resturangen vi åt på..


Så här såg personalen ut..


Väl på plats i den vackra salongen




Det bjöds både på häftiga framträdanden och tävling såklart, allt runt de höga stängerna!








Prisutdelning! Kommer ni ihåg den finska tjejen som vann "Battle of the pole" på Berns? Hon kom iallafall 2:a i denna tävling. Men hon var mycket duktigare i år. Nivån på den här tävlingen var mycket högre än den tävlingen på Berns.


Tog inte så mycket bilder under tävlingen, filmade mest!
Efter eventet gick jag vidare ut på stan för att träffa upp Honey på Cafe Opera där Blog Awards efterfesten höll till. Dock kaos där så det var inte så kul förutom att jag träffade en kär gammal vän Maria =0)!

Kaos..


Kramar Isabel

Kommentarer

  • Jessica. säger:

    Hon till höger på bilden med personal från restaurangen är ju f*n min kursare, Emilia! Hon går också socionomprogrammet i Uppsala! =)

    2010-10-04 | 07:16:58
  • isabel säger:

    Hehe sjukt va världen är liten ibland =0)

    2010-10-04 | 23:30:00

Kommentera inlägget här: