Isabel

Renare än så här blir jag inte

Kategori: Heminredning/Trädgård







Den fina hinken är hittegods från metallskroten i Årsta (man kan dock inte bara gå in o ta grejer där ifrån). 




Stackars B har blivit smittad av min förkylning, riktigt synd om honom (enligt honom själv då). Mig var de inte riktigt lika synd om när jag var dunderförkyld tidigare i veckan, kämpandes genom nätterna på jobbet =0). Man mår ju tydligen liiite sämre som kille!? Eller?

Självklart tar jag ju hand karln, tycker bara det är lite lustigt hur killar funkar ibland. Vi tog oss en bakteriedödande shot ikväll så får vi hoppas det blir bättre..


God natt Kramar Isabel

Kommentarer

  • Josefin säger:

    Vad mysigt!! Krya på er båda två (hoppas det inte var jag som smittade från början o_O)!



    xxx

    2010-09-17 | 01:16:08
    Bloggadress: http://josefinstaaf.com
  • isabel säger:

    hihi ne alla är ju sjuka så det kan ju vara vem som helst. Tack =0)!!

    2010-09-17 | 14:27:41
    Bloggadress: http://ladyisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: