Isabel

#¤&%&))#"%&"¤&!!!

Kategori: Högtider

Ja ha då var man tillbaka på jobbet efter en skön ledighet, eller ja den började kanske inte på bästa sätt. Tänkte berätta om två händelser innan min påskhelg började.

Nr 1..

På väg hem från jobbet lyssnade jag på The Voice och ringde in på påsk tävlingen de hade hela förra veckan. Kom fram o i sändning skulle jag välja ett av de tre ägg man kunde välja på. Två av äggen innehåller 10 000:- i SHOPPING i Skärholmen Centrum och ETT av äggen 1000:- i godis.
Jag väljer nr 2, vilket självklart är GODIS!½ HELVETE! Typiskt min otur. Jag som älskar shopping, va faan ska jag med 1000:- i godis till?!!! Där va min morgon förstörd!!!

Nr 2..

På väg hem från stan och gårdagens festande i fredags. Bakis och trött åker en MC Polis om mig med blåljus och vinkar in mig. Väl framme vid poliskontrollen får jag blåsa (visade inget tack o lov så här dagen efter). MC:n har sjutit med laser på mig och jag åker på fortkörningsböter på 2900:- Tackar!

Ungefär så började min påsk helg... =0)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: