Isabel

kvällens outfit

Kategori: Dagens outfit

Alltid när jag säger att jag inte kommer hinna blogga så gör jag det.. och tvärt om. Ska börja hålla mun tror jag ;0)!
Har ett litet brake mellan dagens sista modevisning och kvällens födelsedagsmiddag o fest. Ikväll firar vi Josefin, kolla även in hennes blogg för bilder från modevisningen mm, hon uppdaterar bättre än jag!

Har iallafall min outfit klar för kvällen =0)


Va lite orolig att vi inte skulle få så mycket bilder från visningen, men ni kan vara lugna både Jossans och Sophianas rspektive var på plats för att både plåta och filma + att vi hade en proffs fotograf vi kanske får några snygga bilder av =0)!!!



Kramar Isabel

Kommentarer

  • Josefin säger:

    Så jävla snyggt! Tack för igår! xxx

    2011-04-03 | 18:48:24
    Bloggadress: http://josefinstaaf.com

Kommentera inlägget här: