Isabel

saludos desde ibiza!

Kategori: Äventyr/Resa

Precis kommit till rummet o satte mig på balkongen, men där gick inte att vara. Typ 110 grader + min redan brända kropp.. Så jag håller mig inne ett tag tills solen gått ner o det blivit lite svalare.

Ibiza är nice! Har dock inte hunnit se själva staden än, bara en promenad längs stranden. Får se om jag orkar ta mig dit mot kvällen, alla affärer är typ stängda på em verkar det som.
Men det är bara första heldagen jag är här så, jag gör det när jag känner för helt enkelt =0). Har ju ingen annan jag behöver rätta mig efter hehe.

Min stekheta balkong


Från dagen






Och gårdagen




Abrazos Isabel

Kommentarer

  • Lalitta säger:

    Du får vara förstiktig i solen i morgon :)) syns att du har bränt dig.. ååh va vackert d e där

    2011-04-29 | 00:14:58
    Bloggadress: http://lalitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här: