Isabel

En svart outfit

Kategori: Dagens outfit

Den trötta fotografen ber om ursäkt för de oskarpa o dåliga bilderna hehe...
Älsklings jeansen - Cheap Monday t-shirt - Ibiza Heels - Jeffrey Campbell´s Lita Scarf - GT

Ringar från bla H&M och Asos Klocka Michael Kors


Slet förresten av mina naglar o under gömde sig mina egna, välbehållna o starkare än någonsin!

Inte superfina men jag har aldrig ens varit i närheten förr, så B vitaminerna har verkligen gett resultat!
Tyvärr blir man väldigt hungrig av dem och håret växer inte bara som ogräs på huvudet..

Blivit en del onyttigheter på senaste. Har inte riktigt fattat varför jag varit SÅ hungrig förrän nu.

Har bara 2h kvar tills min semester! Den har jag verkligen förtjänat efter ca 300 timmars jobb Juli o in på Augusti medan ni varit på semester =0b! Nu är äntligen mitt marathon jobbande över o jag går tillbaka till det normala igen. Jobba på nätterna ibland när de flesta sover o är sen ledig hela dagarna så jag kan strosa runt o göra precis vad jag vill. ÄLSKAR att komma "i mål" med nått man vill uppnå eller som tex denna intensiva jobbperiod som är över. Så j-a nice känsla.. I´m a lucky girl ;0)!

Så Puss o kram på er!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Ska du ha barn, är det därför du är hungrig? =)

    2011-08-17 | 18:49:29
  • Isabel säger:

    Nee d e jag inte hehe.. Kom ju på att maqn blir väldigt hungrig av b-vitamintabletterna bara.

    2011-08-21 | 23:25:06

Kommentera inlägget här: