Isabel

Camillas födelsedag!

Kategori: Familjen

Tillbaka i stan! Min kväll va verkligen emot mig.. Skulle legat kvar i sängen och vilat tills jobbet kallade.
Men nej jag tänkte hinna med att fira min syster (som jag självklart vill göra). Gick ut från porten hemma på Söder och har precis skickat iväg en sms biljett för att ta bussen ner till Slussen och Patricia båten där de va. Bara det att hela skiten var avstängd och inte f--n gick det nån buss inte. Ne det var bara att börja knalla (i högsta klackarna).

Väl framme, stressad o humöret var sådär, träffar jag på den otrevligaste kassörskan (kommer helst inte gå tillbaka till det stället pga henne!). Hon ville bla ha 120:- för entré eftersom jag va sen. Min middag stod redan på bordet då jag ringt o förbeställt. Efter att hon ringt krögaren o skit för att kolla så det stämmer (hon trodde jag skulle smita in bara o festa på deras skit klubb), fick jag äntligen komma in.
Slänger i mig den dyra maten och sticker därifrån efter ca 30 min. För att ta tunnelbanan till jobbet, varav den är ca 15 min försenad. Jag kom försent o det kändes som jag hade sprungit midnattsloppet själv! Suck.
Jaja vad gör man inte för att få säga grattis till syrran! Det var värt trots allt.

Utanför porten













Syster Clary va också på plats =0D












Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: