Isabel

UR MOBILEN - DECEMBER

Kategori: Vardags lyx!

Nya Hunters som passa utmärkt denna regniga månad

Vardags nöje

Glöggmys hos Rebecka



En promenad i December värmen



Gick hem till syrran


Åkte till Enköping och besökte ett medium. Mycket intressant.

TIESTO - Fördrink i Helens salong






Dansade hela natten i min nya guldglittrande byxdress från London

Globen arenas



Clary fyllde 40 år!








Tjejmys och husmanskost hemma hos mitt gudbarn Tindra och mamma Carro


Njutit av det underbara vädret

Knäckte en lyckokaka

Köpte en ny tv i mellandagarna. Min alldeles egna tv. Love it!

Fixa troll barret hos Hairbynielsen..

Med ännu ljusare toppar

Efter julstressen unnade jag mig fotvård, pedikyr och manikyr

För att sen jobba. massor.

Kramar Isabel


Kommentarer


Kommentera inlägget här: