Isabel

stockholm furniture fair 2011

Kategori: Heminredning/Trädgård

Fredags besökte jag och Anja denna mässa precis som förra året! Otroligt vilken insperation, så mycket att se.. Jag delar med mig.. Varsågoda!



Badrum






Det här badkaret vill jag ha i min walk in closet =0D!






Sovrum
















Uterum







Vardagsrum
















Anja tar en pause


Matrum












Timotej mitt i allt ihop..


Favorit "hörna / återförsäljare" (Det där lejonet vill jag äga!)


























Cool belysning




Kramar Isabel

Kommentarer

  • Marika säger:

    Såg alla djurhuvuden och blev helt kär i stenbocks huvudet.. Har googlat runt lite men kan inte hitta det. Kommer du ihåg vilken monter dom va i?

    2011-02-17 | 19:44:18
    Bloggadress: http://marika79.blogg.se/
  • Marika säger:

    Hej igen:) Nu har jag hittat sidan:)Där amn kan köpa dom. Jag hoppas att jag lånar en bild (den bilden me hjort och älghuvudet) utav dig. Om det inte är ok så skicka ett mail så tar jag bort det... Ha en trevlig helg.

    2011-02-19 | 08:02:58
    Bloggadress: http://marika79.blogg.se/
  • Isabel säger:

    Hej Marika!

    Självklart får du det! Bra att du hitta för på denna mässa går det inte att handla (kanske sista dagen, d är jag lite osäker på). Om man ska handla av just dem måste man handla på en firma o för minst 10 000:-.



    Kan du berätta var du hittade för sida kanske? =0)

    2011-02-19 | 16:33:11
  • Isabel säger:

    Hej Marika!

    Självklart får du det! Bra att du hitta för på denna mässa går det inte att handla (kanske sista dagen, d är jag lite osäker på). Om man ska handla av just dem måste man handla på en firma o för minst 10 000:-.



    Kan du berätta var du hittade för sida kanske? =0)

    2011-02-19 | 16:35:12
  • Marika säger:

    Jag hitta dom här http://fakirtrendyhome.se/oscommerse_st/catalog/index.php?cPath=18&osCsid=c1b5193081879de2872037d01fd9a6ea



    Tror deras leverantör är www.interstilinterior.se



    Dom va inte dyra 998 kr.. Trodde dom skulle kosta flera tusen:)

    2011-02-22 | 18:07:56
    Bloggadress: http://marika79.blogg.se/

Kommentera inlägget här: