Isabel

Fler presenter!

Kategori: Skönhet

Idag stod en fin (och mycket väldoftande) present från Jossan på jobbet. Härlig start på passet tycker jag! Innehöll bodybutter från Victoria´s Secret och lite badkulor. Oj oj, man luktar verkligen godis, behöver ingen parfym till denna kan jag säga. Den var verkligen underbar Jossan =0) som du sa!



Av rara Sara fick jag en väldigt bra present. En handcreme där mer än hälften av pengarna går direkt till Stop Sex traffiking of children and Young people! Bra va!!!! Doftar super fräsht o perfekt att ha i handväskan! Från Bodyshop.se spring och köp!

Vill också säga grattis, eller vad man nu säger, till bloggen. För detta är mitt 1000:e inlägg!!! De ni, och så här såg den första bilden ut här på bloggen hihi



Är det nån som följt sen första inlägg tro =0)?

Massa Kramar

Kommentarer

  • Anonym säger:

    JAJJEMEN!! Jätte kul när det är mycke bilder!! Lägg gärna in recept, på god mat ;)

    2011-07-29 | 09:39:28
  • Isabel säger:

    Trevligt =0)!! Vet du jag är ingen höjdare på att laga mat, inte tid lr tålamod tyvärr. Det ska gå snabbt. helst. ;0)

    2011-07-30 | 05:55:31
    Bloggadress: http://ladyisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: