Isabel

I F-ING MADE IT!!!

Kategori: Äventyr/Resa

Ca två månader efter första ansträngning och bestämde mig för att jag skulle ta Mc-kortet, har jag nu äntligen klarat det. På första försöket! Värt varenda minut, skavsår, verk, nervositet o tusenlappar jag lagt ner..

Har spänt mig så dessa dagar, även om jag haft det skönt på hotellet emellanåt, så har man det i bakhuvudet hela tiden, vilket var meningen. Att va fullt fokuserad på det jag skulle göra där. Men nu när det är gjort gick luften ur mig. Åkte till landet direkt efter uppkörningen, ska hämta hojen och VILA!

Berättar mer ingående vid ett senare tillfälle, för er som är intresserade av att ta kortet =0).





Självklart körde jag inte upp så här avklätt, slängde av mig all utrustning när jag kom fram, SÅ varmt!

Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: