Isabel

Jobbveckan äntligen över

Kategori: Vardags lyx!

Blir inte mycket bloggande när jag jobbar så mycket. Har nu avklarat mina 60 (natt)timmar på jobbet denna vecka. Söndag ledigt, sen går jag på jobbandet igen imorgon! Första NATTEN jag sover i lägenheten. Alltid annorlunda att sova själv på natten än på dagen.

Har bott i stan en vecka. Jag trivs so far =0)! Så jäkla nära till allt Har hunnit testa på att åka buss, tunnelbana och till och med gått från Söder till vasastan. Jätte härligt med en promenad, och samtidigt se vår fina stad. Har inte rört mig ett skit den senaste tiden så det var väl behövligt!

Min kollega Fredrik (vi bor typ grannar nu) va gullig och visade mig gångvägen hemifrån till City.


Vi stannade och käka i Kungsträdgården. Efter att ha ätit gröt som första mål typ hela veckan unnade jag mig en STOOOR räkmacka på Victoria.

Hard working girl haha

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hej isabel,



    Läser din blogg jämt, och gjort i flera år. Det är en edna sak som jag vart fundersam över. björn?

    Du har inte skrivit något om honom?

    Är ni tillsammans? varför bor u inne i stan och inte han? har ni huset kvar? har ni blivit särbos? För en som läser din blogg hela tiden och sen försvinner en person från den, då björn, förstår man inte varför alls??



    Gulligt av dig att förklara för oss blogg läsare.

    U go girl!

    2011-07-04 | 08:24:10
  • Isabel säger:

    Hej Annonym!



    Kul att du följt bloggen så länge =0).



    Björn finns kvar! Vi och speciellt han har jobbat så mycket den sista tiden att vi inte hunnit umgås överdrivet mycket. Men det är klart vi ses! Sen har han inte varit så sugen på att vara med heller här på bloggen så då får han slippa. Han har inte bott i lägenheten än då han måste åka hem till hundarna för det mesta men tanken är att han också ska kunna utnyttja den om han jobbar sent mm.

    Så vi har inte brutit upp på nått sett och jag har inte flyttat från huset bara underlättat läget lite med en lägenhet i stan, när jag jobbar så mycket.



    Hoppas du fick svar på d du ville =0)



    Kram Isabel

    2011-07-04 | 21:51:12
    Bloggadress: http://ladyisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: