Isabel

Söndag

Kategori: Vardags lyx!

Har redan hunnit köra genom halva Sverige med hojen.. Ne inte riktigt men bilen min fick punktering när jag var på väg ut till landet i torsdags. Så det ända fordon jag har som funkar är faktiskt min hoj. Tur är väl det!
Åkt till jobbet varje dag med den och en sväng till Nacka för att hälsa på Rebecka =0).

Helt slut efter helgens jobbtimmar, nu tar jag hojen vidare, från stan och hem till landet igen. Var ett tag sen nu!

Ser ni en sådan här på vägarna så är det jag, så glöm inte o vinka ;0)!!!





Diva hälsade på i lägenheten och intog den mjuka fällen de första hon gjorde..


Mysig eftermiddags frukost innan jag fortsätter ut från stan..


Vaknade upp av vackra blommor i köket av B ♥


Kramar Isabel

Kommentarer

  • Ewa Kjellgren säger:

    Gratis till körkortet. Oj vad snabbt det gick! Själv håller jag på o tragglar,tror aldrig jag blir klar. Har du kört moppe tidigare?

    2011-07-19 | 20:30:38
  • Ewa Kjellgren säger:

    Grattis till körkortet. Gick ju supersnabbt,intensivkurs? Själv håller jag på och tragglar med konor och inbromsningar. Har du kört moppe tidigare?

    2011-07-19 | 22:21:04
  • Isabel säger:

    Tack nej jag tog ingen intensivkurs men hoppade däremot in och tog en del timmar 2 dagar innan uppkörning på ett ställe i Västerås där de har intensivutbildning. Men det mesta hade jag tragglat mig igenom i Sthlm.



    Ska göra ett inlägg om ställena jag kört på. Att åka på intensivkurs är att rekommendera om man vill ta kortet lite snabbare =0).

    2011-07-19 | 23:28:05
    Bloggadress: http://ladyisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: