Isabel

Det skulle ju bli en bra dag..

Kategori: Äventyr/Resa

Idag blir det bara text inlägg pga att jag inte ens orkat ta upp kameran ur väskan.

Upp tidigt för att åka till Sthlm för körkortsskrivning. Massa trafik jag inte är van vid, hittade ingen parkering o hamnade i ett dyrt parkeringsgarage (130 spänn för lite över en tim!). Tog taxi sista biten för att inte bli försenad även fast jag startat hemifrån i god tid.
Kuggade provet med EN fråga! Redan där tappade jag humöret. Blev fotograferad för körkortet utan att jag visste så det blev ett ofixat och helt osminkat foto! En tjejs mardröm, som kommer hänga med mig de närmsta 10 åren (om jag klarar mc kortet vill säga). Fotot tas inte om vid nästa omskrivning heller! Va fan!

Jaja vidare mot Ingarö för lite lunch hos mammsen, för att sen gå på en timmes massage i närheten. Väl behövligt efter alla MC lektioner som är som värsta gympassen. Det var ju mysigt och hon var riktigt bra massören. Lite flummig (vilket hon även nämde själv att hon va haha) men på ett bra sett. Började med att säga att hon ÄLSKAR sitt jobb. Hon upprepade flera gånger att det här är MIN stund och att jag ska bara njuta och ta in behandlingen inte bara kroppsligt utan även mentalt. Hon gav mig även lite healing tror jag. För er som inte vet så är det typ att "dra ut de onda" med sina händer och sen "kasta bort". Ja inte bästa förklaringen men jag är ingen Healer heller men tror på det då jag testat på andra. Jag är kanske också lite flummig!? ;0)

Massage blir man självklart väldigt avslappnad av, bara det att jag direkt efter stressade vidare till ännu en körlektion i Barkaby. Vilket tog 1, 5 tim att komma fram pga alla j-a köer även här!
Gjorde att jag missade en hel halvtimme på min svindyra lektion + lite svårt att lära sig massa med en spagetti kropp. Happ.. Vidare hem för nån timmes sömn för att sen vända tillbaka mot stan för att jobba hela natten.

Det var min dag det! Hoppas ni sover gott =0)!!!

Kramar Isabel 

Kommentarer

  • Jessika säger:

    Hahaha jag vet vem du menar, henne har jag varit hos några gånger också. Hon är riktigt duktig. =0)



    Tråkigt med teorin, bättre lycka nästa gång.

    2011-06-12 | 22:22:10
    Bloggadress: http://jeskar.blogg.se/
  • Isabel säger:

    Haha va kul att du varit där oxå!! Jaa hon e skit duktig faktiskt. Tack tack mer nervös över uppkörningen faktiskt, skrivningen klarar man alltid förr el senare. Men uppkörningen vill man inte sitta o göra om en massa gånger eftersom den kostar närmare 3 lax!!

    2011-06-13 | 18:36:11
    Bloggadress: http://ladyisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: