Isabel

Hej södermalm!

Kategori: Heminredning/Trädgård

Japp nu har jag flyttat in i en etta på söder, så skönt! Väldigt tacksam att jag fått möjligheten att bo här i stan nu när jag ska jobba så mycket. Sparar ca 3 timmar per dygn på bara restid till o från jobbet. Så nu kan jag koncentrera mig bara på jobbet, speciellt denna månad som är fullproppad!

Gick ganska snabbt att komma i ordning. Världens minsta ;0) Carro var så gullig o hjälpte mig med att konka och bära upp all packning för alla trappor (bor högst upp i huset) =0)!






Första outfit test-bilden i hallen haha


Från 60 till 5 min... Oj va nära det var till jobbet helt plötsligt =0D!!


Uppdate: Bor kvar på landet också, detta är en "övernattningslägenhet"!

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Anonym säger:

    OMG! Har du flyttat??? Du som bodde så fint.

    2011-06-30 | 19:54:28
  • Isabel säger:

    Lugn nu.. Bor kvar där också!! ;0)

    2011-07-01 | 01:58:46
    Bloggadress: http://ladyisabel.blogg.se/
  • Anonym säger:

    Åh. Tänkte väl!! Jag åker aldrig åt det hållet, (Vem vill frivilligt till Knutby, liksom...) så jag har inte sett om ni sålt huset eller inte. Jag tänkte att ni måste vara galna om ni sålt det redan... Hur går det för Flissan då? Är hon hos Tess nu? Funkar bra? =)



    Såg att jag glömt skriva vem jag är ovanför, jag blev väl så chockad. Det är Jessica, med Atte och Idde... ;o) Hinner nästan aldrig läsa bloggar längre.

    2011-07-04 | 17:32:34
  • Isabel säger:

    Hi hi nej vi har ju självklart inte sålt!

    Flissan mår prima men står inte här hon flyttade i slutet av maj till ett ställe i Surahammar, där går hon med en ett-åring och ett annat sto.



    Ha en underbar sommar, o hoppas allt pluggande går bra =0)!!

    2011-07-04 | 21:43:51
    Bloggadress: http://ladyisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: