Isabel

James blunt

Kategori: ---> Isabel <---

Jag som aldrig bloggar om musik annars har helt plötsligt lagt upp en hel del på senaste. Kanske för att det strömmat så mycket känslor genom mig nu och sen en tid tillbaka. Jobbig tid kan man säga att det varit känslomässigt, men inget jag inte klarar av. Jag menar vad hade man gjort om man var helt känslolös, vilken mardröm!
Att gråta ut kan göra så fruktansvärt ont att det känns som hjärtat ska gå sönder i tusen bitar.. Men också vara det bästa som finns.

Av de tusen gånger jag spelat hans låtar kan jag nog räkna på en hand så många gånger jag lyckats att INTE gråta till dem. Har alla hans låtar i bilen o hinner lyssna en del med alla mina mil var o varannan dag. James är ett musikaliskt geni att man nästan blir kär!






Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: