Isabel

Sportlov

Kategori: Familjen

Ja inte för mig tyvärr men för alla barn iallafall. Det innebar att jag fick med mig en unge hem i söndags. Kidnappade Elicia från Stockholm stads buller och avgaser och begav oss hem till naturen och lugnet.
Vi lagade både plättar och tacos, promenerade o hoppade i snön ;0), myste och käka snask.


Mina orkideer blommar fan jämt btw (stolt)




På måndagen åkte vi till det nya badet i Upplands-Väsby. Ganska litet äventyrsbad, men vi hade lika kul som två barn på tivoli..
Puttade ner Elicia i den brantaste kanan, hon skrek så det eka i hela lokalen haha, garvade ihjäl mig.. Moster är inte alltid lika snäll ;0).

Hit vill jag åka och simma nån gång i veckan. Älskar att simma, men har blivit så dålig på det de senaste åren!




Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: