Isabel

=0(

Kategori: Heminredning/Trädgård



Trädgården var så fin hemma förut men nu ser den ut som SKIT, så ledsen. Man måste verkligen ha så mycket tid för att hinna med. Istället har vi fällt massa träd och rivit upp flera rabatter.. Ångest! Blommorna på bilden blir det inge mer av, de har vi dödat!!! =0(

Men på lördag får vi iallafall städhjälp inuti huset, har jag inte heller hunnit med! Då gör det rubbet, fönster, lister ALLT! Så hela min helg kommer gå åt VÅR/SOMMAR städning till 100%!
Kommer må så bra när det är klart!

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Men HALLÅ, inte behöver du väl DÖDA blommorna bara för att ni gör om i trädgården? Har du hört talas om att FLYTTA plantor, buskar osv? Åtminstone värt ett försök. =)

    2011-05-17 | 09:57:48
  • Sara säger:

    Ursäkta varför tog du bort min kommentar? Och varför valde du att inte svara på den?



    Larvigt att låtsas vara någon du inte är, vi är flera som vet att du jobbar på Kino, varför står du inte för det? Vet dina föräldrar och pojkvän inte om det eller? Dumt att inte svara samt att leka fina tjejen när du eg försörjer dig på en smutsig strippklubb som ska låtsas vara lyxig och klass. Hoppas folk vet att lönen är usel provision och att man måste hora för att få upp den samt att vilken lyx att byta om i en skrubb utan toalett ens och behöva dela toalett med kunderna. Ush.

    2011-05-17 | 10:29:00
  • isabel säger:

    Hej Sara! Om du tittar lite nogrannare så har jag inte alls tagit bort din kommentar du la in i förra inlägget, har inte svarat heller eftersom jag inte ens varit inne här på flera dagar.

    Gillar dock inte din otrevliga inställning i nått du inte verkar veta nått om (eller iaf verkar veta eftersom Du antagligen varit/jobbat där). Alla jag känner + familj vet vart jag jobbar.

    Men varför ska jag sitta o skriva om mitt jobb här, jag skriver om precis det jag vill, inte svårare än så.

    Hade jag velat "gömma" mig hade jag inte varit med på plåtningar, bilder på limo eller bloggat för butiken.

    Du behöver absolut inte läsa den "äckliga" bloggen (som också är ett jobb).. och varför skulle jag heta mitt namn där? Denise är förresten mitt andra namn.

    Jag går inte på provision då jag jobbar som kassörska!



    ps. Jag har en alldeles egen toalett med nyckel till dit ingen "äcklig" gäst går så d så ;0).



    Hoppas du fått svar på alla dina frågor o funderingar nu =0)!!



    Anonym: Jaa Jag vet, men lite svårt när man kommer hem och tomten är uppgrävd av karlar som inte tänker på sånt =0(..



    Ha d bra!

    2011-05-17 | 23:25:28
    Bloggadress: http://ladyisabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här: