Isabel

glasögonorm!

Kategori: Shopping

Jag ser ju som en kratta och har glasögon hemma o linser resten av tiden. Mina ögon har tagit mycket stryk, såsom syrebrist. Kombinationen linser o nattjobb är tydligen inte så bra för mig. Så nu har jag köpt ett par nya brillor som verkligen förvandlas till solglasögon i solljus (som jag är känslig mot). Fråga mig inte HUR det fungerar men de ändrar verkligen färg!
Så nu ska jag försöka använda dessa mer än vanligt tills jag gör en ögonlaserbehandling.

Förresten är det nån som har gjort en sån operation eller har tips? Finns det nått annat ställe än Mimira.se?

Ska visa er när de ändrar färg i ett senare tillfälle.. Kanske med lite smink på också ;0). Tro det eller ej, men har ALDRIG smink hemma!
Från Favoptik.se ca 1000:- med styrka, man vinner verkligen på att beställa på nätet!


Igår tog vi en sväng till MC butiken Lelles i Uppsala. OM jag hitta grejer!! Provade flera skinnställ och hjälmar, min har töjt sig och blivit för stor. Hade inga planer på att handla mest få reda på storlek, men oj vilken REA de hade där. Halva priset (ord. pris 10 000:-) på skinnstället som passade mig. Ska dit imorn och slå till. Begagnat är ändå inte så mycket billigare och ett nytt är aldrig fel! Visar imorn om jag hinner.

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Fixade ögonen för många år sedan på globens ögonklinik. Ser fortfarande som en hök!

    2011-05-20 | 08:43:14
    Bloggadress: http://linastraningsdagbok.blogg.se/
  • Isabel säger:

    TACK, ska kolla upp dem!!!

    2011-05-22 | 22:51:52

Kommentera inlägget här: