Isabel

mc uppdatering

Kategori: Dagens outfit

Det absolut första steget mot kortet är gjort, nån gång förra veckan. Imorgon Torsdag blir det att köra första dubbellektionen, så får vi se hur många lektioner hon anser att jag behöver (lr hur mycket pengar de tänkte mjölka ur mig).
Igår tränade jag lite hemma, tappade balansen lite lite grann när jag stod helt silla och bågen välter, sakta, men fy faan va tung den var. Nu har jag en skada i handleden då jag försökte med all min kraft häva att den skulle välta. Stukad eller spricka i handleden, det är oklart men jag hoppas det inte stör lektionen på torsdag, den kostar ju en del!

På väg till Solvalla för att göra "Risk 1:an"






Fortsättning följer..

Kommentarer

  • Ewa Kjellgren säger:

    Ska bli kul att följa di mc-karriär, har precis själv tagit min första lektion. Känns väldigt ovant och konstigt så här i början.

    2011-05-18 | 14:06:06

Kommentera inlägget här: