Isabel

ur mitt vitrinskåp

Kategori: Heminredning/Trädgård

Lite fina fat, bla detta loppisfynd (5:-) med en spricka i.

Det var faktiskt själva lagningen jag föll för =0)!


Min kaffe sevis Blå Blomster, jag fick av min fina morfar när han levde!

Tårtfat till mina cheesecakes, efterom det är bara de jag bakar hehe 


Ittala
skålar


Äggkoppar och tallrikar i lantlig stil


Lite silver, ser ni skillnaden på de putsade haha, ska ta tag i det! Litet skåp med olika fina stenar.


Tunga keramik vinglas o min fina spargris jag fick av mami!


Kramar Isabel

Kommentarer

  • Sara säger:

    Hej, nyfiken bra, hur kommer det sig att du är med på bild på bilder på Kino shop bloggen och bloggar under namnet Denise?!

    Tyckte det stämde lite dåligt med den bild man får av dig via den här bloggen (som är bra). Den bloggen har bilder med grannysexdockor och det va lite äckligt faktiskt (även som skämt)... Blev paff. Varför står man dessutom inte för vad man gör?

    Tycker om den HÄR bloggen!



    Mvh Sara

    2011-05-16 | 18:57:42

Kommentera inlägget här: