Isabel

cars cars cars!

Kategori: Vardags lyx!

PUUHH! Vilken helg jag haft! Trevlig, jobbig, rolig, allt på samma gång! Helt slutkörd sitter jag nu på jobbet och drömmer mig bort. Så mycket fina bilar som kommer fram med våren och en av mina favoriter (Dodge Viper) åkte precis förbi så det dånade mellan husen.. Nice nice!
När jag ändå googlar runt kan ju lika gärna visa er vad jag gillar. Hoppas självklart jag kommer äga en av dem i framtiden också =0)!!

Dodge Viper för dess grova härliga ljud


MB MClaren, för dess måsvingar och för att den bara är såå snygg!




BMW kommer alltid ha en speciell plats i mitt ♥. Min första bil var en BMW 325 sportcupé. Även 525, X5 och nu då 530. Men nästa skulle jag vilja var en cab.

BMW Z4




BMW M6




BMW X6 är ju väldigt snygg också






Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: