Isabel

Sista tiden..

Kategori: ---> Isabel <---

Eftersom jag varit borta från er så länge så blir det blandad kompott idag. Lite skit från kameran som äntligen är inne på lagning btw. Så blir väl inte jätte mk foton den närmsta tiden då jag inte orkar gå runt o släpa på tegelstenen Nikon D90.


Åkte hem till huset


Och gjorde en liten make over på Claudia..

Efter: Naturliga slingor, brynplock o färgning..


Tillbaka i stan igen o bio

Matmässa


Den här vill jag ha i julklapp..

Pole SM med tjejerna..


Nykläckt bebis


Party med brudarna!


Koh phangan har besökts flera gånger


Får aldrig nog av skaldjur..


Och Himlen Därtill

Med härlig utsikt i vår egna lilla hörna


Blivit en del festande i älsklings byxorna..

Skaldjur va de ja..

Och födelsedagsfirande för Carro

Med live spelning

Av bla Jamie M med band.. 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Svårt att se, men är det du som tävlar i Poledance? =)

    2011-11-20 | 13:10:21
  • Isabel säger:

    nej :) jag sitter ju i publiken med tjejerna på den andra bilden..

    2011-11-20 | 16:59:38
  • Anonym säger:

    Är du och Björn tillsammans igen? :)

    2011-11-21 | 11:19:22
  • Anonym säger:

    Ah, jag såg ju det, men att sitta i publiken hindrar dig väl inte från att tävla, tänkte jag? Eller får de som tävlar inte se på de andra tävlande? Har ingen aning, för jag har aldrig varit på en tävling i poledance. Tävlar du nåt eller?

    2011-11-22 | 10:01:59

Kommentera inlägget här: