Isabel

Ny bil?

Kategori: Shopping

Ska jag vara ärlig så är jag riktigt j-a trött på dyra utgifter. Hur mysig BMW:n än är så är den varken billig att äga eller köra. Tyvärr. Den ska ut helt enkelt! Har dessutom inte ens kört den på flera månader. Bara stått o kostat pengar. Usch.
Så i veckan kollade jag på en mycket billig bil i drift. En miljöbil som knappt drar nått alls och är sjukt billig att äga. Sen är det en rolig bil. Som en gokart ungefär haha. Lite kul måste det vara att köra bil, eller hur!

Låt mig presentera SMART ROADSTER


Så här liten är den, fattar ni hur lätt att parkera!


Vad tycker ni hiss eller diss?

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Diss, eftersom det är praktiskt att kunna åka med hunden/packning/medresenärer i alla familjens bilar. Annars kan man lika gärna köra moppe! Det finns större miljöbilar, som ändå är stora nog att rymma några kompisar och en vovve. =)

    2011-10-07 | 11:38:36
  • Caroline säger:

    Cool som attan!

    2011-10-07 | 12:53:16
    Bloggadress: http://prinsessanspraliner.blogspot.com
  • Isabel säger:

    Jo har också tänkt på det.. Men när jag inte haft användning av varken mina 4 extra platser eller kört hund på ca ett år (typ) så känns det onödigt att ha en stor bil nu. Kommer inte ändra livsstil precis nu heller el göra nått annorlunda.

    Vi har dessutom en till bil, som är lika stor som två bilar. Så den får det bli när d behövs. =0)

    2011-10-07 | 23:34:39

Kommentera inlägget här: