Isabel

Roadtrip till Västerås!

Kategori: Djuren

Onsdag och jag, Carro och Puma tar en sväng till Felicia som jag inte hälsat på på jätte länge. Har saknat henne så mycket. Nu kan jag andas ut när jag fått sett med egna ögon att hon mår bra. Hon trivs bra av att gå där o beta i hagen med sina kompisar. För er som inte vet så är hon sjukpensionär och ska inte ridas längre. Bara njuta av livet sista åren. Hoppas hon får stanna här och ha det bra länge..



























Nöjd och glad efter dagen =0)!!! Tusen tusen tack Carro för att du åkte med!!!

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Anonym säger:

    http://www.amiclubwear.com/shoes-heels.html skor som jag tror du kmr gilla

    2011-10-08 | 05:50:03
  • Isabel säger:

    Men Tack! Ja de hade en del godingar!

    2011-10-11 | 00:08:27
  • Vilma säger:

    Vilken fantastisk hund, är det bara din eller delar du den med någon?

    Kramar

    2011-10-12 | 23:16:55
  • Isabel säger:

    Tack! Det är min o min killes =0)

    2011-10-17 | 03:28:36

Kommentera inlägget här: