Isabel

En lördag förra veckan

Kategori: Vardags lyx!

Hälsar på Carro ibland men då har Tindra oftast hunnit gå o lägga sig eller så är hon inte hemma. Men i lördags va hon vaken minsann =0)!
Sötare unge får man faktiskt leta efter, och jag är (tyvärr) inte sån som tycker precis Alla ungar e söta. Men sånt pratar man ju inte om direkt så vi lämnar det där.

Tindra skulle jag iallafall kunna äta upp, sååå gullig! Kom springandes och gav mig en stor (eller liten beror på hur man ser de) kram det första hon gjorde när jag kom innanför dörren! Sen lekte vi med kameran, filmade o så, pussades o njöt av livet liksom ;0).
Den här ungen gillar o va framför kameran kan jag lova hihi..




Tindra har börjat snacka som sjutton (18 månader e hon). Här ropar hon på mig när de byttes blöja haha
*stolt gudmor*




När hon sen somnat hade jag o morsan Carro lite vuxentid med skaldjur, paj och vin. Supermysigt!


Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: