Isabel

Början av veckan

Kategori: Skönhet

I tisdags fick jag mycket gjort. Hann ligga på två olika britsar och en sjukhusstol av nån konstig anledning haha.
Första stoppet var Globenögonlaserklinik på kungsgatan, där satt jag en timme och blev pillad i ögonen, nån gul bedövningssmörja mm. Gick bra iaf!
På vägen hem gick jag förbi Eaststreet för att fråga om en tatoo jag planerat. Men hamnade på piercing stället brevid o köpte ett smycke till min tragus i örat istället. Hjälpsamma som dom är fick jag gå en trappa ner o lägga mig på britsen, först töja hålet som dragit ihop sig med åren och sen fästa det nya smycket. Så mycket jobb för så lite. hehe.





Vad det blir för tatoo får ni inte veta nu, men lite inspiration kan ni få




Sen var jag på thaimassage också eftersom jag fått den största knuten i ryggen någonsin!!!

Så det känns bättre nu, tror dock det är en inflamation, så går på Ipren också.

Kram o puss nu blire frukost på nått mysigt café på Söder!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: