Isabel

Dax att ta tag i saker o ting

Kategori: Vardags lyx!

Jag lovar inte mig själv nånting men som det känns nu har jag massor av energi. Är beredd att ta tag i träningen!
Ett steg i rätt riktning är mina nya träningsbyxor. haha. På nått konstigt vis känns det lättare att börja träna i dem. Idag har jag haft på dem hela dagen och helskotta va hurtig jag varit. Haft tvättdag i dag, och istället för att flåsa och tycka det är jäääätte jobbigt att gå upp o ner för alla trappor (bor högst upp utan hiss) så har jag sprungit upp och ner o känt mig lätt som en fjäder. Kände mig dock inte lika lätt med två stora hundmatsäckar på axlarna.
Började även dagen med en joggingtur/powerwalk med Puma längs Årstaviken. Har redan träningsvärk från dagen.

Gillar att variera träningen. Helst vill jag.. Gå o cykla (gör jag redan med hunden), åka inlines, simma, gymma, jogga, poledance träna, och bli vig med massa strech. Nästa vecka ska jag iallafall inta gymmet är det tänkt.

Nu saknas bara nya gympaskor, så jag blir ännu hurtigare!!!


Ätit gott har jag också gjort. Bla på mammsens favvo restaurang Hälsans Hus. Med fin utsikt!


Här äter man hur mycket vegetarisk mat man vill för en hundring

Även jag som inte är vegetarian gillar deras mat, de har så mycket
olika alternativ att man inte ens saknar kött/kyckling/fisk


Koh Phangan har också hunnits med. En trevlig lunch med Carro =0)



Kramar Isabel

Kommentarer


Kommentera inlägget här: