Isabel

Nya höst favoriter

Kategori: Dagens outfit

Hur har ni det i höst mörkret!? Ledsen för kass uppdatering. Länge sen jag var ifrån er så här länge förutom när jag varit på semester möjligtvis, vilket jag inte varit på nu. Bara varit hemma, i stan, på landet, flängt runt, träffat massa härliga vänner o jobbat. typ.
Va inne på Åhléns igår o införskaffade mig en mysig tröja och en gossig halsduk lagom till kylan. Stövlarna kommer från Primark i London, väska Marc Jacobs o Ray Ban brillor.







Slet av mina lååånga naglar idag och drog på ett guldlack med glitterlack över. Snyggt!


I höst vill jag mysa runt i svart, vitt, beige o guld. Mest.

Kommentarer

  • Carro säger:

    Vart har du köpt dom där stövlarna? Sjukt snygga! :)

    2011-09-12 | 16:55:39
  • Isabel säger:

    Primark London =0)

    2011-09-15 | 01:12:14

Kommentera inlägget här: