Isabel

Ledighet

Kategori: Familjen

Efter en hård jobbhelg har varit ledig hela veckan sen i söndags! Har bara tagit d lugnt.
Haft svårt att sova och fixa dygnet rätt. Vaknat kl 04:00 varje dag typ. Sen helt sänkt på dagen istället.
Ja ja d här har jag haft för mig iallafall: 

Middag på Hermans för att fira systerdotter Corinne på hennes stooora 18 års dag!

Blommorna va till Ma o Pa som har bröllopsdag samma dag.. I år var det 48 år!





Träffa mina fina syskonungar.. och syskon

Man liksom bara älskar dem..




Pumii har bott här hela veckan =0)

Vi har invigt mina inlines på Söders gator

Sååå kul!

Och j-ligt jobbigt för vaderna! Ramla bara en gång haha..


En massa fika- och lunch pauser med friends





Bla den här grannen, som varit sjuk o hostat på mig hela veckan..

Så om jag blir sjuk vet ni (o jag) vem d kommer ifrån... Nu vovve promenad i natten!

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Vem är det som fotar dig hela tiden? Har du med hunden till ditt jobb?

    2011-09-30 | 18:20:49

Kommentera inlägget här: