Isabel

Förvånas över människor.

Kategori: Allmänt

Har lärt mig mycket av livet den senaste tiden. Ett ärr på själen, men gjort mig starkare än någonsin.
 
Kan ändå inte förstå hur vissa människor är. Hur giriga de blir när det väl kommer till kritan. Hur falska och hemska de kan vara. Speciellt efter många år bredvid varandra. Man har delat glädje, kärlek och djupaste hemligheter. Att man sen ger den andre fingret, så lätt, som en käftsmäll fast mycket ondare. Kommer ALDRIG förstå. Aldrig. Allt som känts äkta käns som en stor lögn.
 
Jag ger inte upp, tror fortfarande på godhet och ärlighet. Äkta människor. Rena.
 
Karma. Det kommer bita tillbaka. Hårt.
 

Puss.

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hoppas det löser sig vad som än hänt. Läser din blogg då och då, kikar in och ser hur du och Flissan har det. Hur mår hon nu? Jag har hittat saker i en garderob som är dina. Vi skulle flytta in garderoberna i huset och måla om dom. Där låg lite hästsaker. Inget av värde, men det kanske ändå är nåt du vill spara. Kram från Jessica med Atte. Ps. Du ser sjukt fräsch ut!!!

    Svar: Hej! Det löser sig alltid. Men just nu något frustrerad på en viss person, som Du också träffat..Flissan tas bort i slutet av månaden :(, men hon har betat och njutit i stora hagar den senaste tiden och fick nu gå en sista sommar som hon älskar. Men nu är det dags hennes ben blir ju bara värre.
    Hoppas ni mår fint!!!
    ladyisabel

    2012-08-09 | 16:52:08
  • Anonym säger:

    Nej men så hemskt tråkigt!!!! Både med Flissan och med det andra. Hoppas det blir så bra det kan bli! Men kul att följa dig på Instagram nu. Det känns som ett bättre ställe än Facebook, som jag tänker lägga ned så snart jag tagit min examen. Men hör av dig om du vill ha grejerna, annars slänger jag dem bara. Som sagt, det var inget av värde, mest filtar faktiskt, och nån rumpvärmare, typ. Kram!!!

    2012-08-14 | 19:02:15

Kommentera inlägget här: