Isabel

Söker boende..

Kategori: ---> Isabel <---

Inte så mycket roligt att komma med just nu då jag jobbar precis heeeela tiden! Fick dock ett väldigt intressant mail idag. Jag letar nämligen större boende då jag flyttat permanent från landet in till Sthlm.
Har kikat på blocket även om jag har svårt att tro man kan få napp där. Skrev kort om mig som hyresgäst och fick detta tillbaka! Haha på riktigt, sök till en dating site istället psyko!



Såå kan ju faktiskt kolla med er när jag ändå är i farten om ni vet nån som vill hyra ut, större än 2:a, hör av er till mig :-)! Utan att jag behöver gå på date helst.. haha!

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Finns en litet hus på 50 kvm timmerstuga på grävlingstigen på värmdö. 8500:-



    det är vad jag vet?

    2012-01-08 | 21:59:03

Kommentera inlägget här: