Isabel

Fullspäckad Fredag.

Kategori: ---> Isabel <---

Vakna av ett ryck och hade försovit mig. Inte mycket men blev väldigt stressad iallafall av nån anledning. Eller va väl mest förväntansfull o ville inte vara sen till dagens filminspelning. Gick på högvarv från att jag vaknat vid två tiden på dan tills jag lugnat ner mig runt 23-tiden. Skulle dock jobba hela natten också så jag har inte gått och lagt mig än :).
Sjukt kul hade vi idag iallafall. 4 tjejer som vi fixat ihop och ett stort filmteam med alla möjliga karaktärer och uppgifter. Alltid lika kul och jobba sådär. Jaja här kommer lite bilder från mobilen istället..
Just ja, håll utkik efter Burning Hearts på bioduken ;)!
 
Alltid smink och klädes kaos. Halva grejen liksom.
ACTION!
 
 
Boobs. Om ni missa liksom.
Några av filmens movie satars ;)
 
 
Välförtjänt middag efter.
Mvseet. Vad annars. haha.
Puss!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: