Isabel

♥ Gröna Lund ♥

Kategori: Naglar

Äntligen var det dags för Gröna Lund, på mitt insiativ faktiskt. Bjöd in en massa på FB och blev tillslut ett härligt gäng.
 
Fixade monster/häx -naglar på salong innan och oj va långa de blev haha! Spöregnade hela dagen. Men det sket vi i och ställde absolut inte in vårat Grönan besök.. OCH tur va väl det för bättre och finare kväll hade vi aldrig kunnat drömma om! Strålande sol, lagom varmt, och LITE folk, alltså typ inga köer! Kunde som sagt inte varit bättre..
 
Jag åkte allt utom fritt fall, skrek halsen av mig, skrattade så jag fick ont i magen, käka minidonats med massa socker på, spelade och förlorade andra vann en massa choklad. Avslutade med en party-ride i POP-expressen med hög musik som pumpade samtidigt som de snurrade hej villt :D.
 
Barn på nytt. Sjukt kul kväll.. Ända jag hade önskat var att de stängde senare, för jag ville inte gå heeeeem...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Vilda MUUUUUUUSEN!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Avslutade kvällen med en god drink ute på stan.
Puss! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: