Isabel

Ricinolja.

Kategori: ---> Isabel <---

 
 
Hört mycket bra och alla möjliga mirakel stories om denna olja som ska få håret att växa mycket och snabbt. Provade första vändan igår. Oljan är den tjockaste jag någonsin känt på. Som sirap typ. Och håret ser väldigt blött ut. Tips om man vill ha en rejääääl wet look frisyr.. Jaja, alltså svår att ha i håret när man sover vilket jag brukar med andra oljor. Den här skulle förstöra hela sängen tror jag haha.
Såå. jag hade den i håret på jobbet, stram tofs, såg ut som det var meningen med den blöta looken haha. Perfekt. Tvättade ur och oj va lent det var!
 
 
 
 
Iallafall. Ska försöka göra det två gånger i veckan (eftersom jag inte tvättar håret oftare) och det räcker att ha det i ca två timmar innan tvätt då. Återkommer med resultat om nån månad.. håll ut (peppar mig själv)! Oljan beställde jag HÄR!
 
Oj va ljusa mina toppar är jämfört med botten hehe..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: