Isabel

Kärlek ♥

Kategori: Djuren

Så här blev jag väckt imorse (eftermiddag för er) av min älskling.. Hur kan man INTE älska den här hunden! Såå sött!

God Morgon mammi

Här får du ett mjukt hjärta av mig..

Som bevis på hur mycket jag tycker om dig.. o så vill att vi ska gå upp nu..

Puma har på riktigt varit extra kärleksfull sen jag kom hem från semestern. Min skrutta. Från softpotatis på stranden tar hon nu ut mig på cykelturer flera gånger per dag. Aldrig ett koppel på, springer troget brevid mig förbi katter o rådjur. Över skog, ängar o vägar. Lättare, trognare hund o livskamrat får man leta efter.
Efter fullproppad helg ska jag ikväll endast ägna mig åt dig. Jag älskar dig!
Puss ♥

Kommentarer

  • Alexandra säger:

    Hej!

    Fin hund du har, funderar på att skaffa en till hund( har en boxertik). har lite frågor om GD.

    Var det några problem med tillväxt perioden?

    Har ni haft några problem med sjukdomar?

    Vad hade ni för bil, man vill ju att vovve ska kunna följa med. Hur gammal är puma?

    Tack på förhand

    2012-03-27 | 09:34:06
  • Isabel säger:

    Kul, jag älskar verkligen den här rasen! Lugn o trogen. Men har ju bara haft en o jag har haft tur med Puma, hon är lätt lärd och alert. Andra anses ibland som lite tröga.. Min uppfattning är att tikar är så mk enklare än hanarna iaf.



    Nej hon hade inga problem med tillväxt direkt vad jag kommer ihåg. Man tar det ju väldigt lugnt första året eftersom de växer så fort. Från 0 - ca 60 kg.. Hon hade halsfluss nån kortis men inget allvarligt.

    Hade vanlig kombi. Hon står ju inte upp i bilen direkt men får plats bra i bak, hade faktiskt både Diva (råttisen) o Puma ibland, lite trångt men det gick.

    Puma är född -07 o är 5 i maj.



    Lycka till :)

    2012-03-27 | 22:50:05
  • Sandra säger:

    Så fint!! <3

    2012-03-30 | 09:29:13
  • Sandra säger:

    Så fint!! <3

    2012-03-30 | 09:30:13

Kommentera inlägget här: