Isabel

Dorothy måste vila :(

Kategori: ---> Isabel <---

Jag har åkt dit. Blivit ertappad. Stoppad av polisen, och JA blivit av med mitt körkort!
 
Här har man gått och blivit vuxen och köpt en miljödiesel, nybil och mycket soppasnål bil som inte borde gå så fort. Men vad gör man.. Jo blir haffad för fortkörning! WTF! Jag grät, blev helt förkrossad rent ut sagt!
Jag har lärt mig en läxa. Har aldrig ens kunnat föreställa mig hur det skulle va att vara utan körkort eller bil förut. Nu vet jag.
 
Hade aldrig i mitt liv trott jag skulle gilla en bil så mycket som jag gör med Dorothy :). Drar 0,34 L /milen (blandad körning) och trots sina få hästar och liten förpackning, är det den bästa bilen jag haft någonsin!
 
Håll tummarna för mig, att jag får tillbaka körkortet snarast.. :( Tills dess, lilla Dorran, måste du vila..
 
DOROTHY - Citroën C3 -12
 
Känns sjukt sportig med sina paddlar ;)
 
Puss!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: