Isabel

Semester - dag 1

Kategori: Heminredning/Trädgård

Idag har jag hunnit med:

- Sova sjukt mycket
- Veterinär besök
- Storhandlat mat för en hel förmögenhet (skulle kunna tro att vi är en stor barnfamilj)
- Shoppat lite små ting till mig ;0) (visar en annan dag)
- Hjälpt en kobebis tillbaka till sin hage (hjälp! vi bor verkligen på landet =0) )
- Börjat städat hemma
- Fixat tvätt
- Ätit (hemmalagad) tacos, allt jag orkade laga så här i början måste man träna upp matlagnings konditionen haha man e lite lat efter all mikro och färdig mat!

Ja börjar alltså semestern med att fylla på i skafferiet, för här ska lagas mat -->HEMMA<-- nu när man har tid över. Dessutom vill jag inte gå runt och städa hela min lediga tid så jag betar av det som stökats ner nu istället!

Med lite vin och klädnypor blev det såhär i arbetsrummet:


Köpte både snöre och klädnypor på GRANIT


.. Den nya daybeaden vi fick (Tack Lasse!), med den nya kudden jag köpte här om dagen gjorde sängen komplett:

Var tvungna att flytta på det gamla fina skrivbordet, men det står fortfarande kvar i detta rum såklart!! Blev bara lite mer intryckt.



 Den söta kossan som var på fel sida av stängslet..


Hoppas ni har det bra!!! Kramar I

Kommentarer


Kommentera inlägget här: