Isabel

cupcakes revenge

Kategori: Vardags lyx!




Invigde den nya elvispen Björn köpte här om veckan (super bra va den).. Blev Cupcakes eftrsom jag skulle bakat det till midsommar men hann inte (bara cheesecake) och hade alla ingredienser hemma.
Hade köpt olika strössel och snålade inte med florsockret denna gång, så det blev mycket snyggare än förra gången måste jag säga =0)!!!

Har sovit så mycket sen vi kom hem igår och är fortfarande trött. Har inte fått särskillt mycket gjort idag, skönt att bara vara och slappa ibland!

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Jossan säger:



    Snygga! Undrar var jag sett dem förut? :-D

    Var det samma recept? Visst blev de goda!



    xxx

    2009-06-23 | 00:01:32
    Bloggadress: http://josefinstaaf.com
  • Annelie säger:

    Hejsan!



    En liten udda fråga, jag har läst och sett på din blogg att du har en svart paljett tubtopp.



    Jag letar efter just en sån, som jag tänkte ha till en danstävling.



    Jag undrar om du skulle kunna tänka sälja dig din??

    Snälla maila mig ett svar på [email protected]



    MVH

    Annelie G.

    2009-06-24 | 02:29:27
  • Stina säger:

    Det är inte lätt att följa GI när man ser de där :P Haha! Men jag får titta bort ;)

    2009-06-24 | 09:21:40
    Bloggadress: http://staiina.blogg.se/
  • Isabel säger:

    ANNELIE: Ja jag vet vilket du menar men gillar det tyvärr för mycket för att vilja sälja det. Skriker till om jag ser nått liknande!

    2009-06-24 | 22:56:59
    Bloggadress: http://ladyisabel.blogg.se/
  • Annelie säger:

    Tack för svaret, förstår att du gillar den så mkt:)

    2009-06-25 | 02:15:37

Kommentera inlägget här: