Isabel

04:09

Kategori: Roliga jobb!

God kväll (natt/morgon)!

Vaknade för ett tag sen och var jätte pigg. Hade somnat som en sten vid halv elva ikväll. Dessutom kändes det lite tomt eftersom baby fortfarande är vaken och ute i garaget för att fixa bilen. Den bara måste vara klar imorgon, klarar oss inte med en bil =0/.
Gick ut med lite fika till min älskling precis, det värmde lite iallafall. Man måste ju hjälpas åt så här när man har motgångar eller hur!



Apropå motgångar.. Ibland undrar man vad man gjort för fel, det kan ju inte bara vara otur när saker o ting händer samtidigt. Hur stor chans är det att två bilar går sönder/krockade samtidigt + annat skit som kommit upp här hemma också. Speciellt nu när vi har så lite tid innan hyresgästerna flyttar in på Söndag. Vet inte hur vi ska hinna men vi brukar kunna lösa det mesta till slut även fast det känns omöjligt!

Jag var verkligen som en zombie hela dagen igår. Vaknade liksom aldrig, och var på jätte dåligt humör och ville bara sova. Men var tvungen att åka iväg för genrep till fredagens modevisning jag ska gå =0)!! Det var faktiskt jätte roligt!!
Ja det är den modevisningen jag gick Casting för i Augusti. Modevisningen har blivit uppskuten därför det tog sådan tid. Jag trodde ju inte jag kommit med.

Vi var i deras lager (eftersom det är en nätbutik), men kändes som en butik. Vi fick gå runt och välja två outfits vi ville ha på visningen av alla kläder på hyllorna och ännu mer de hängt fram i den andra delen av lokalen jag inte tog bild på. Fick reda på sen att vi får behålla kläderna efter visningen =0D.. KUL! Men då tänkte jag om lite och "råka" hitta lite mer, hehe typiskt mig. Så jag lyckades få 3 outfits när alla andra typ 12 tjejer bara får 2 ;0)!!! Några av kläderna jag tog skulle jag aldrig köpa själv som en korsett helt i guld t ex. Ni får se på fredag!

Visningen kommer vara på Whiteroom i Stockholm kl 22:00 på fredag iallafall. Kom förbi om ni har lust =0).

Tog lite smyg bilder:



Nu måste jag försöka sova, ska upp tidigt sen vara vaken hela dagen och natten då jag ska jobba!

Kramar Isabel

Kommentarer

  • Jessica. säger:

    KL 22??? Gud så sent! Vi småbarnsmammor soooover då... ;o) Nej, skämtar bara.



    Men vad kul att du fick det! Vet att du var osäker du trodde du var för kort om jag minns rätt. Såklart de inte bara bryr sig om längden, du är ju SNYGG, det är väl mer intressant än längden! =) =) =)

    2009-11-11 | 19:59:43
  • Isabel säger:

    =0) Tack.. ja det ska bli skoj!

    2009-11-12 | 01:03:19

Kommentera inlägget här: